اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۳۹۳

حمله تند علی دایی به مدیرعامل پیشین پرسپولیس

حمله تند علی دایی به مدیرعامل پیشین پرسپولیس
علی دایی بعد از صحبت‌های مطرح شده در برنامه نود پشت خط آمد و علیه طاهری صحبت کرد.
۰۴:۵۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی دایی، سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود عنوان کرد: متاسفانه آقای طاهری خیلی قشنگ دروغ می‌گوید؛ ایشان حداقل نسبت به مسئله من کاملا دروغ می‌گوید چراکه در دو سال گذشته 36 نامه من بی جواب گذاشت و به اجبار مجبور شدم با دست خط خودم نامه‌ای بنویسم.

 

او ادامه داد: 100 میلیون تومان برای مالیات و چند میلیون برای ثبت شکایت در کمیته انضباطی دادم که به باشگاه پرسپولیس نامه زدم فقط این مبالغ را پرداخت کنند از شکایتم صرف نظر خواهم کرد ولی چنین کاری انجام ندادند و حالا همه مسائل را دروغ می‌گویند.

علی دایی تصریح کرد: اگر قرار است مدرکی رو بشود، رو می‌کنم؛ آقای طاهری هیچکدام از نامه‌هایم را جواب ندادند و فکر کردند همینطور است؛ به احترام پرسپولیس و هواداران گفتم پول سال سوم را نمی‌گیرم ولی کاری کردند که براساس قانون شکایت کردم و کمیته استیناف نیز باشگاه پرسپولیس را محکوم کند؛ البته بنده دیشب با آقای گرشاسبی راجع به این موضوع هم جلسه‌ای داشتم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: راجع به خود من 100 درصد آقای طاهری دروغ می‌گوید؛ آنها در آخر سر و بعد از آنکه تعداد زیادی نامه زدم، به دبیرخانه باشگاه گفته بودند نامه ما را نگیرند که به اجبار ما نامه را به کمیته انضباطی بردیم.

دایی خطاب به طاهری عنوان کرد: اجازه نمی‌دهم امثال آقای طاهری که خودش را با شریعت معرفی می‌کند و شمایی که در فوتبال نبودید و به یک باره در فوتبال ظاهر می‌شوید و یک سری حرف ها را راجع به منی که جان و زندگی و همه چیزم را در فوتبال گذاشتم، صحبت کند؛ آقایان نامه من را نمی‌گرفتند و بنده آن را به کارمند باشگاه تحویل می‌دادم.

 

او یادآور شد: موقعی که دبیرخانه نامه ما را ثبت نمی‌کند و هزار بار همه صحبت کردیم این اتفاق افتاده، چه واکنشی داشتند؟؛ به چه کسی باید بگوییم که نامه ما را نمی‌گرفتند؟ همین آقای علی اکبر طاهری و دار و دسته ایشان بودند که موجب بروز این اتفاقات شدند؛ کسی که(علی دایی) آمده بود با 112 میلیون تومان از شکایتش صرف نظر کند را مجبور به این کار کردند؛ آقای جمشیدی، حراست و همچنین وکلای باشگاه در جریان این موضوع هستند؛ تا کی می‌خواهید به مردم دروغ بگویید؟

علی دایی تاکید کرد: با آبرو و حیثیت من در تمرین پرسپولیس بازی کردید و در همین مملکت خیلی‌های شما جوابتان را می‌گیرید؛ آقای ترکاشوند، معاون ایشان(طاهری) با من جلسه گذاشته و به دفتر من آمده است؛ این را که دیگر نمی‌تواند بگوید نه؛ در دفتر بیمه من آمد و حرف زدیم؛ این مسائل را به آقای ترکاشوند و جمشیدی گفتم ولی بیش از دو سال خبری از پیگیری آنها نیست.

او ابراز کرد: در کمیته انضباطی، با دست خط خودم در بیست و هشتم آبان 95 نامه زدیم که در یک هفته این 112 میلیون تومان من را بدهید و هیچ شکایتی ندارم؛ در کمیته انضباطی این نامه موجود است ولی موقعی که جواب ندادند مجبور به شکایت شدم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین